Joulutunnelmia

Moi ja ihanaa joulukuun alkua!

Mä oon sellanen ihminen joka rakastaa joulua ja  nyt on jo joulukuun toinen päivä.
Menin tänään hakemaan joulukoristeet vintiltä ja nyt meidän koti näyttää ihanan jouluiselta. Mulla ei oo vegaanista joulukalenterii vaan Fazerin. Ja sain tänään muuten minttusuklaan.
    Mä toivoisin joululahjaks rahaa, koska haluisin pöytätietokoneen, jolla voisin pelata Sims 4 vähän paremalla laadulla.
Mä kuuntelen tällä hetkellä jotain joululaulua.... Ajattelin jossain vaiheessa, että voitais julkaista teille jonkun söpön joulureseptin, vaikka PS olen vegaani-kanavalla on esim tofukinkku joka näyttää tosi kivalta ja aijon varmaan kokeilla sitä.

        Meillä on muuten Loviisan kanssa ensensviikolla meidän viimeinen valokuvauskurssin kerta ennen joululomaa, niin saadaan ehkä lähettää meidän sähköpostiin joitain meidän ottamia valokuvia! Ja tottakai me näytetään niitä teille!

Muuten Loviisa kirjottaa seuraavan postauksen

Nähään seuraavan postauksen parissa!😍


Olin eilen syömässä mun vegaanien kummien luona!


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Uusi legendaarinen kouluruoka-arvostelu!

Annantalo päivä!

Loviisan kesäloma!