Annantalo päivä!



Heippa!



Mä ja Loviisa haluttiin kirjotta teille meidän blogin lukijoille meidän harrastuspäivässä. Elikkä me siis käydään Annantalolla valokuvauskursilla joka torstai. Viime torstaina me tavttiin Kampissa ja mentiin syömään Lukiefun'siin ja oli kyl tosi hyvää! Mun lempi sushi on by the way tuollanen nigiri, jossa on tonnikalamömmöö ja Loviisalla on toi avokaado-nigiri. Nyt alko taas tekee mieli tosi paljon sushii!😋 






Me kuvattiin tosi paljon järkkärillä ja mun ja Loviisan lempi vitsailuu on 'vloggaa' sillä järkkärillä, kun siinä on käännettävä skriini. Poistetaan ne kyllä aina melkein heti sen katsomisen jälkeen. Mutta siis tässä on mun uudella puhelimella otettu kuva, koska halusin kameran ihan toho maahan kiinni, koska järkkärillä se objektiivi on paljon isompi, niin en saanut sitä ihan maan juureen. Näette sitten meidän kuvamateriaalia joulun jälkeen.




OLin ottanut evääksi, tryffeli, juusto ja sieni maissikakkuja ja ne on parhaita! Mulla ei oo valitettavasti mitään tietoa ovatko ne vegaanisia, mutta ne on espanjalaisia, jotennniitä ei saa täältö Suomesta :/ Me nitten syötiin niitä puoliksi salassa, koska ei haluttu jakaa muille kurssilaislle, eikä viittitty sitten sinne työtilaan niiden kanssa mennä. Näytin myös Loviisalle mun juuri samaani holograafinen kynsilakka. Rakastan sitä!

Heippa! 

Rakkaudella, Selma




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Uusi legendaarinen kouluruoka-arvostelu!

Loviisan kesäloma!

Mun syksyn suosikit!