itsenäisyyspäivää

Moikka!

Meillä oli viime viikolla torstaista sunnuntaihin ihana miniloma.
Me Loviisan kanssa mentiin itsenäisyyspäivänä luisteleemaan Jääpuistoon ja siitä päivästä on nyt pari kuvaa, joten aateltiin nyt laittaa näitä tähän postaukseen mukaan. Me nyt kerrotaan mitä me tehtiin 6.12 eli *niinkuin varmaan tiedätte* Suomen itsenäisyyspäivänä!



Me otettiin monta selfietä mut näytetään niin karseilta niin, ettei viititä laittaa 








                                                               


                                                


                                                           SELMAN PÄIVÄ

Heräsin aamulla ja oli ihanaa, ettei tarvinnu herää seittemältä. Söin jotain perus juttuu ja suuntasin päin Kamppia, josta sitten menisin Jääpuistoon tapaamaan Loviisaa.
Luistreltiin siinä hetki, kunnes mä tajusin, että siellä kahvilassa istui 2 meidän koulun opettajaa, jotka oli varmaan kattonu meitä alusta saakka. Voi eiiii....
    No jatkettiin sitte vaan luisteluu ja luisteltiin vielä jonkun tunnin ja sitten meidän tiet erottivat meidän :(

    Mut ja mun äiti oli kutsuttu meidän naapureille glögille ja mä itseasiassa tein sinne minitoscakakun. Sain minikakkumuotin mun äidilä nimipäivälahjaksi. (ne on siis 5 päivä)
Oltiin siellä aika kauan ja sit lähin kotiin kattomaan linnan juhlia, mutta en jaksanu kattoo kovin pitkään, koska se oli aika tylsä... 

Nohnoh siinä oli sitten mun päivä!





                                                      LOVIISAN PÄIVÄ
Mä heräsin aamulla virkeenä ja lähin Jääpuistoon tapaamaan Selmaa. Selma kyllä kerto jo kaiken mitä siel tapahtu. Muistin vielä jotain mun luisteluharrastuksen jälkeen ja yritin jotain niitä.
   Luistelun älkeen menin kotiin ja ostin samalla suklaalevyn. Käperryin sen kanssa peiton alle lämpimään ja katoin yhtä hyvää sarjaa. Sitten illemmalla katoin mun perheen kanssa linnan juhlia, muttei paljon, niinkuin Selma. Elikkä ei siis mitään erikoista...


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Annantalo päivä!

Loviisan kesäloma!

Uusi legendaarinen kouluruoka-arvostelu!