Vähän erilainen kouluruoka-arvostelu!!!

Moro!

   Oon yrittänyt monta kertaa tehä taas sellasen kouluruoka-arvostelu-postauksen, mutta oon aina unohtanu merkata mun mielipiteen jne... Mutta! Mä keksin, että me voitais tehä sellanen, että laitetaan joitain kuvia ruoista ja niitten mmuitiinpanot jos niitä on.

           Eli toivottavasti tykkäätte tästä konseptista ja jos tähän tukee yli 6 lukua, niin tehään uus!

Love you guys!
         Kasvisrakkaudella,
LOviisa ja SElma!


Tässä oli mun lempikouluruokaa, eli hernekeittoo!
Oli ihan sika hyvää (just tää amican) ja mä ainakin annan 5/5 ja salaatista 4/5 eli ihan perushyvää
PS: tos on Loviisaa...😝

Ok tääki on mun lempikouluruoka:)
Tää on siis vuohenjuustotomaattimakaronilaatikko (herranjumala
 Ja tää on elämä! 5/5 kaikki!!!
Täs oli jotain jasminriisii ja tofu-sieni-papu juttuu ja oli ihan hyvää, etenki noi pavut!
Anna 4/5 mut salaatti oli kyl 2/5, maistu vähän pahviselta

Tps näkyy epäelvästi meidän ruokalsita....

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Uusi legendaarinen kouluruoka-arvostelu!

Loviisan kesäloma!

Annantalo päivä!