Meidän yhteiset harrastukset

Moikka!

Mä ja Loviisa harrastetaan 2 samaa harrastusta eli sirkusta ja valokuvausta. Ja myöskin tykätään niistä tottakai 😆

Me käydään Linnanmäen sirkuskoululla ja Annantalolla valokuvauskurssilla. Eilen me Annantalolla valomaalattiin ja Loviisa käsilläseiso puoliminuuttia ja mä kiersin Loviisaa taskulampulla ja siitä kuvasta tuli ihan hieno meidän mielestä.
    Sitten kun tän lukuvuoden lopussa niin saadaan meidän ottamat kuvat niin luvataan postata niitä kuvia. Viime postauksessa te näittekin vähän mun ottamia kuvia.

      Mä ainakin haluisin isompana valokuvaajaksi ja sen takii tään on mun mielestä kivaa.

Viime viikolla mun ryhmä piti kässäri eli käsilläseisöntakisan ja mä voitin, eli pysyin pisimpään siinä asennossa. Me siis ollaan eri ryhmissä. Loviisa on edistyneimpien ryhmässä. Me molemmat rakastetaan sirkusta!


Toivottavasti tykkäsitte postauksesta, mutta seuraavan postauksen kirjottaa Loviisa pitkästä aikaa!


Moimoi!!!♡💘

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Uusi legendaarinen kouluruoka-arvostelu!

Annantalo päivä!

Loviisan kesäloma!